13 nov. 2009

~Interviuri~

Interviu cu Ovidiu Liteanu
  • Sunt Denisa Balog, administratorul blogului http://dedicat-pentru-isus.blogspot.com/ si as dori sa imi raspundeti la niste intrebari!
  • Denisa Balog: Pentru inceput, as vrea sa stim unde locuiti, ce ati vrea dumneavoastra sa afle si lumea...
  • Ovidiu Liteanu: Laudat sa fie Domnul Dumnezeu!Prin har sunt in Domnul Isus, locuiesc in Cluj-Napoca si vreau sa-l laud pe Domnul toata viata mea pentru ca m-a mantuit!Aleluia!
  • Denisa Balog: Spuneti-mi putin despre cariera dumneavoastra muzicala. De cand ati inceput sa cantati?
  • Ovidiu Liteanu: Cant de mic copil, de la 3 ani cred. De la 18 ani am fost descoperit si lansat, ca solist, la Casa de Cultura Petrosani HD, cantand pana la 31, apoi Domnul Dumnezeu m-a chemat la pocainta.ALELUIA!
  • Denisa Balog: Muzica este ocupatia dumneavoastra principala sau aveti si alte indeletniciri?Cu ce va ocupati?
  • Ovidiu Liteanu: Marit sa fie Domnul!El mi-a dat glas sa cant numai pentru Domnul Dumnezeu!Ma ocup cu slujba de evanghelizare prin lauda pe Domnul si marturisire, indemnuri sfinte, chemand oamenii la mantuire. Domnul Dumnezeu m-a chemat, uns si trimis in aceasta lucrare prin proorocie. Glorie Domnului!
  • Balog Denisa: Cine compune cantarile pe care le cantati?
  • Ovidiu Liteanu: Domnul Dumnezeu dupa cum m-a instiintat, imi trimite melodiile si versurile. Lauda Lui!
  • Balog Denisa: Care este sursa de inspiratie atunci cand compuneti melodiile pentru cantari?
  • Ovidiu Liteanu: Dupa cum vrea Domnul: teme biblice, cantari pentru lauda Domnului, de imbarbatare, de mangaiere, de vindecare, chemare la mantuire.
  • Balog Denisa: Ce parere aveti despre situatia actuala a muzicii crestine din Romania?
  • Ovidiu Liteanu: Sursa curata este de la Domnul, celelalte vuiete si manifestari firesti nu se poate numi "crestina", poate religioasa. Cantarea crestina este crestina, patrunde inima, transforma vieti, ii atrage pe oameni la Hristos Domnul ca sa fie mantuiti. Se coboara Duhul Sfant peste adunare, curg lacrimi, inimile se caiesc si se predau sufletele Domnului Isus. Si laud pe Dumnezeu pentru toti slujitorii sfinti care raman in standardul trasat de Duhul Sfant!
  • Balog Denisa: Care este planul pentru viitor?Exista vreun material nou la care lucrati sau aveti ceva planificat?
  • Ovidiu Liteanu: Sa servesc Domnului Dumnezeu cu smerenie, evlavie si credinciosie pana va veni El sa ne rapeasca in patria de sus.Amin.Lucrez prin harul Domnului la albumul 14. Multumesc Domnului pentru tot ceea ce imi trimite de sus!Aleluia!
  • Denisa Balog: In final am sa va rog sa transmiteti un mesaj tuturor vizitatorilor blogului http://dedicat-pentru-isus.blogspot.com/ .
  • Ovidiu Liteanu: Sa-l laudam cu totii pe Dumnezeu! Sa ne intoarcem cu toata inima la Domnul!Sa ne pocaim , sa ne umplem cu Duhul Sfant, sa ne cutremuram si sa nu pacatuim. Sa ne iubim unii pe altii asa cum ne-a iubit si ne-a invatat Domnul Isus!Sa umblam cu Domnul Isus in inima!
  • Denisa Balog: Va multumesc pentru timpul acordat si va doresc ca tot ce faceti sa duceti la bun sfarsit si Domnul sa va binecuvinteze!
  • Ovidiu Liteanu: Multumesc Domnului pentru voi, multumesc pentru invitatie si gandul vostru bun. Domnul sa va binecuvinteze!Cu dragoste frateasca in Domnul Isus, Ovidiu Liteanu!
  • Interviu realizat de Balog Denisa

2.Interviu cu Camelia Semeniuc-Milian

  • Denisa Balog: Pentru început, aş vrea să ne spui câte ceva despre tine, de unde eşti, unde locuieşti şi ce ai mai vrea tu să afle şi lumea.
  • Camelia Semeniuc-Milian: Vă salut cu drag pe toţi care veţi citi aceste rânduri şi doresc ca Dumnezeu să vă binecuvinteze! Mă numesc Camelia Semeniuc-Milian şi sunt din Timişoara. De la 12 ani am început să cânt la vioară în orchestra bisericii Elim din Timişoara şi recent, în luna iunie m-am căsătorit cu Voia lui Dumnezeu! îmi place să-L slujesc pe Dumnezeu cu toată inima mea şi să mă implic în lucrarea Sa! În anul 2008 am făcut al 2-lea cd cu ajutorul lui Dumnezeu la studioul "Speranţa" din Cluj, albumul se numeşte " Eu sunt a Lui!" şi sper să fie o mângâiere şi o încurajare pentru toţi care ascultă acest nou cd.
  • Denisa Balog: Spune-mi putin despre cariera ta muzicală. De când ai început să cânţi?
  • Camelia Semeniuc-Milian: Muzica este foarte importantă pentru mine, încă de mică de la 4-5 ani am început să cânt cu vocea şi chiar îmi aduc aminte cum mama mea mă învăţa cântări vechi, de suflet şi mai apoi le cântam în biserică, care se afla pe Romulus din Timişoara, unde era pastor Fr. Codreanu şi mai apoi s-a făcut biserica mare Elim unde am început în corul de copii apoi în orchestra bisericii.
  • Denisa Balog: Muzica este ocupaţia ta principală sau mai şi alte îndeletniciri?Cu ce te ocupi?
  • Camelia Semeniuc-Milian: Cu ajutorul lui Dumnezeu am studiat şi psihologia 5 ani la zi în Timişoara. Pot să spun că Dumnezeu m-a pus pe acest drum, îmi place să simt cu oamenii, să mă apropii de ei sufleteşte şi să pot să-i ajut în vreun fel...de asemenea fac şi Consiliere Spirituală, sunt la dispoziţia lui Dumnezeu ori de câte ori El deschide uşi de Cuvânt, îmi place foarte mult să spun oamenilor despre Mântuire, despre Domnul meu Isus Hristos. Chiar şi la facultate Dumnezeu îmi oferea ocazia să spun profesorilor despre El..de multe ori în plin examen spuneam şi mărturiseam despre Dumnezeu, apoi şi la seminarii deschise; de exemplu îmi aduc aminte cum o dată un lector universitar s-a legat de pocăiţi şi de Dumnezeu, cum pocăiţii îşi închid viaţa şi multe alte lucruri rele, dar Dumnezeu mi-a dat autoritate şi cuvânt şi i-am spus direct: " Dacă dumnevoastră aţi avea patima fumatului aţi fi rob al păcatului, aţi fi legat de patima fumatului", la care el speriat a răspuns: " dar de unde ştii..." şi de atunci şi-a schimbat părerea şi nu şi-a mai permis să se lege de pocăiţi, m-a respectat şi chiar m-a pus să fac câteva eseuri cu temă creştină. Acum recent am făcut un grup de laudă şi închinare în Brescia, în Italia unde vom locui pentru o vreme cu soţul meu Dorel, cât Dumnezeu îngăduie şi e hotărât, apoi ne vom reîntoarce în ţară, în Timişoara.
  • Denisa Balog: Cine compune cântările pe care le cântaţi?
  • Camelia Semeniuc-Milian:Ca să cânt o cântare trebuie mai întâi ca să o simt şi să o trăiesc, ca mai apoi sa aibă impact şi cel care ascultă să fie zidit şi să simtă prezenţa Domnului!Am avut ocazia să cunosc persoane deosebite cu care am devenit si prietene bune, care au compus cântări frumoase şi care mi le-au dat ca să le cânt şi să fie auzite, apoi am mai tradus cântări din engleză, îmi place foarte mult ebraica şi mai cânt şi cântări evreieşti....apoi mai îmi plac cântările vechi şi de suflet.
  • Denisa Balog: Vă deranjează criticile oamenilor care nu au auzit de Isus şi în special criticile “pocăiţiilor” invidioşi?
  • Camelia Semeniuc-Milian: Dacă cineva vorbeşte urât de Isus ,da mă deranjează foarte mult şi incerc să caut o discuţie deschisă şi să îi spun despre Dumnezeu......îmi place să lupt pentru Credinţa mea în Isus Cristos!Cât despre criticile invidioşilor, am auzit o predică care spunea aşa...." bucură-te când eşti invidiat, înseamna că ai valoare şi faci ceva ..".
  • Denisa Balog: Ce părere ai despre situaţia actuală a muzicii creştine din România?
  • Camelia Semeniuc-Milian: Pentru cei care sunt chemaţi să cânte spre Slava lui Dumnezeu este o mare responsabilitate mai ales faţă de Dumnezeu, ca ceea ce cantam să şi trăim, şi mesajul cântării să ajungă la sufletele oamenilor, astfel ca oamenii să se întoarcă la Dumnezeu prin cântare!
  • Balog Denisa: Care este planul de viitor? Există vreun material nou la care lucrezi sau ai ceva planificat?
  • Camelia Semeniuc-Milian: Îmi doresc din suflet dacă Dumnezeu ne ajută şi deschide o nouă uşă de binecuvântare, să mai facem un nou Cd. împreuna cu soţul meu.....spre Onoarea lui Dumnezeu!
  • Denisa Balog: În final am să te rog să transmiţi un mesaj tuturor vizitatorilor blogului http://dedicat-pentru-isus.blogspot.com/
  • Camelia Semeniuc-Milian: Doresc ca să vă încurajez în numele Domnului, să mergeţi mai departe cu Dumnezeu, şi cred că fiecare dintre noi au primit felurite Daruri.....dezvoltaţi-le, puneţi-le la dispoziţia lui Dumnezeu,lucrează împreună cu El, pentru că nu stiţi pentru cine veţi fi o pildă, o încurajare....oamenii au nevoie de noi.....staţi la îndemâna Domnului, spune-ţi şi mărturisiţi despre Isus!
  • Denisa Balog: Vă mulţumesc pentru timpul acordat şi vă doresc tot ce faceţi să duceţi la bun sfârşit.
  • Camelia Semeniuc-Milian:Dumnezeu să ne zâmbească!

Interviu realizat de Balog Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprimati-va opinia, sugestia sau comentariu AICI si ACUM!