14 dec. 2009

Ovidiu Liteanu este mort sau nu?

Mulţi m-au întrebat dacă este adevărat dacă Ovidiu Liteanu este mort. O fată mi-a zis că într-o biserică din America s-a anunţat că este mort şi că a suferit un stop cardiac.Când am întrebat, unii îmi ziceau că da, alţii că nu, aşa că i-am trimis un e-mail în care să îmi confirme el adevărul. Încă nu am primit răspuns deoarece este ocupat cu activitatea sa misionară, dar când o sa primesc o să postez e-mailul pe blog. Am aflat până acum că nu a murit, citind o postare de pe www.radiofiladelfia.ro scrisă de Mihai Dragoman: " Ovidiu Liteanu nu a murit ! Zilele acestea am tot fost întrebat de ascultătorii noştri dacă am aflat că Ovidiu Liteanu a murit. Am fost surprins de întrebare şi am răspuns că nu am auzit de aşa ceva şi că mă voi interesa. Întrebările au continuat, iar eu eram tot mai derutat. Unii spuneau cum că ar fi murit într-un accident în Austria la intoarcere în ţară, alţii că totul este în regulă. În cele din urmă am aflat că Ovidiu Liteanu trăieste! Slavă Domnului, Ovidiu Liteanu este bine şi n-a suferit nici un accident. Zilnic este sunat de prieteni şi întrebat dacă “a murit”. Recomand prudenţă când vine vorba de astfel de afirmaţii, mai ales când sunt nefondate. Ovidiu Liteanu este bine si n-a suferit nici un accident. Mihai Dragoman"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprimati-va opinia, sugestia sau comentariu AICI si ACUM!